• Audatex
  • Питання - Відповідь

Питання - Відповідь

Перед початком роботи - обов'язково ознайомтесь з часто вживаними питаннями з приводу продуктів і послуг компанії.

Розділ 1: Реєстрація та загальні питання:

Для того щоб стати користувачем послуг компанії Аудатекс, необхідно заповнити реєстраційну форму та дочекатися відповіді відповідального фахівця.

Приклади типових договорів з компанією Audatex:

  • Завантажити приклад - "Ліцензійної угоди і договір про надання права користування програмним продуктом AudaNet"
  • Завантажити приклад - "Договір про надання послуг з доступу до онлайн інтерфейсу в якості продавця на платформі AUTOonline"
  1. Заповнюєте анкету у нас на сайті та надсилаєте нам.
  2. Ми отримуємо анкету, та на основі її даних робимо угоду.
  3. Вам надходить E-mail з угодою та заставним рахунком.
  4. Ви роздруковуєте угоду в 2х примірниках, підписуєте та ставите печатку і надсилаєте обидва примірники угоди нам.
  5. Коли ми отримали оригінали угоди та оплату заставного рахунку – ми підписуємо та відправляємо вам ваш примірник угоди.
  6. Після отримання нами оригіналів угоди та заставної оплати вам надається доступ до системи, про що ви отримуєте від нас  E-mail.

Час підключення залежить від того, коли ми отримаємо від вас необхідні документи та оплату заставного рахунку.

Ціна за унікальну калькуляцію складає від 10 до 6 ЕВРО в залежності від тарифного пакету.

На даний момент є 4 тарифні пакети:

Тарифний план за користування на місяць

  • "Фактичний" - 10 € / ~390 грн (за кожну калькуляцію)
  • "AudaNet50" - 80 € / ~3160 грн (10 лімітних калькуляцій, 8 €/калькуляція понад ліміту)
  • "AudaNet100" - 175 € / ~6912 грн (25 лімітних калькуляцій, 7 €/калькуляція понад ліміту)
  • "AudaNet150" - 300 € / ~11850 грн (50 лімітних калькуляцій, 6 €/калькуляція понад ліміту)

Всі оплати в гривнях по курсу нацбанку на момент виставлення рахунку

Кожного місяця ви будете отримувати рахунок в якому буде обовязковий платіж на суму 9 ЄВРО за один обліковий запис (логін).

Ця оплата не залежить від обраного пакету.

Так, потрібно платити за кожний обліковий запис (логін) плюс оплата відповідно обраного тарифного пакета.

Наприклад:

  • якщо у вас один обліковий запис і не виконано жодної калькуляції та у вас пакет "Фактичний"– то оплата буде лише за обліковий запис = 9 ЄВРО.
  • якщо у вас один обліковий запис і не виконано жодної калькуляції та у вас пакет "AudaNet50" – то оплата буде за пакет у розмірі 80 ЄВРО плюс оплата за обліковий запис 9 ЄВРО = 89 ЄВРО.

Так. Крім абонплати та калькуляцій потрібно оплачувати додаткові сервіси, у випадку їх використання.

Наприклад, запит по VIN коду (AudaVin) або запит історії підрахунків по VIN коду (AudaHistory) або інші.

Вартість та перелік додаткових сервісів знаходиться в додатку ліцензійної угоди.

В кінці місяця ви отримаєте рахунок, де будуть зазначені використані послуги.

В кінці кожного місяця ви будете отримувати рахунок для оплати. Сума рахунку має бути сплачена повністю у термін до 15 числа наступного місяця за який виставляється рахунок.

Ця сума не віднімається від внесеного раніше заставного внеску, а має бути сплачена повністю.

Заставний внесок має постійно бути на нашому боці у повному обсязі.

У разі вашої несплати ми можемо зняти кошти з цієї заставної суми та заблокувати вам доступ. Після сплати всіх рахунків доступ буде відновлено.

Напишіть нам E-mail у довільній формі на вашому фірмовому бланку з підписом та печаткою з відповідним проханням і зазначенням дати припинення.

Угоду можна припинити тимчасово (поставити на паузу) або розірвати повністю.

При тимчасовому призупиненні вам блокується доступ до системи та перестають надходити будь-які рахунки. Заставний внесок лишається у нас.

Для поновлення угоди після тимчасового призупинення - так само напишіть відповідний E-mail, вказавши дату поновлення.

Якщо немає заборгованості, доступ буде відновлено.

При повному розірванні угоди ви маєте погасити заборгованість, якщо вона є.

Вам блокується доступ та повертається заставний внесок у розмірі залишку коштів.

Так. У демо-версії AudaNet повний функціонал з обмеженим доступом до доступних в системі транспортних засобів. Тобто, в демо версії доступні не всі транспортні засоби.

Для тесту натисніть на кнопку DEMO 

Зразок калькуляції можна подивитись зробивши калькуляцію на тестовому доступі.

Також за наступним посиланням є приклад повної калькуляції з поясненнями:

Зразок калькуляції Audatex із поясненнями — Аудатекс Україна

Щоб зробити калькуляцію потрібно створити нову справу та внести необхідні дані.

Нижче посилання на основні доступні інструкції по роботі з AudaNet:

Керівництво AudaNet — Аудатекс Україна (audatex.ua)

Документи для оплати розсилаються в автоматичному режимі на зареєстровану адресу електронної пошти. (у випадку відсутності документів у розсилці просимо звернутися в технічну підтримку).

Документи для оплати Ви можете знайти в клієнтській зоні в розділі "Документи" використовуючи свій логін і пароль. Або отримати надіславши нам звернення на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для зміни поточного тарифного пакету необхідно надіслати скановану копію офіційного листа на нашу адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

У заяві вкажіть на який тарифний пакет ви хочете перейти, ідентифікуйте себе, вказавши назву вашої організації/номер угоди/код ІПН (ЄДРПОУ) та дату (місяць) з якої почати нову тарифікацію.

Звертаємо увагу, що нарахування оплати при зміні пакету буде починатись тільки з початку розрахункового періоду: 28 число кожного місяця.

Тобто, наприклад, якщо сьогодні 17 число, то новий тариф вступить в дію з 28 числа. Поточний тарифний пакет має бути сплачено у поточному місяці.

Приклад тексту заяви зміни по якій вступають в силу з 28.04.2023:

"Компанія ТОВ "Вишенька", ЄДРПОУ 1234567, номер угоди 12345 просить змінити тарифний пакет на AudaNet50 з травня 2023 року". Дата, підпис. 

Qapter

Старі файли графіки (на зразок модель 1403) не підтримують переміщення в ремонтну зону з сторінки навігації ТЗ, тому слід використовувати дерево зон для вибору / пошуку необхідної ремонтної зони.

Також слід бути уважними при завданні стандартних позицій, контролюючи результат введення в систему, обробку деталі програмою, в останньому листі розрахунку не повинно бути позицій # XXXX F (F - помилка введення користувачем в програму, як приклад: для 4х дверний версії намагаємося поставити омивач заднього скла, доступний тільки для 3х і 5ти дверний версії ТЗ).

Розділ 2: AudaNet

Щоб інтерфейс програми коректно відображав всі тексти та меню налаштуйте браузер.
Для цього потрібно в налаштуваннях браузера, в меню Мови - додати українську мову, та обов’язково перемістити її на початок списку.
Нижче показано приклад для браузера Google Chrome.

Як зробити налаштування в інших браузерах – дивіться в інструкції до відповідного браузера.

1. Зайдіть до налаштувань, натиснувши три крапки зверху вікна з правого боку.

 

2. З лівого боку в переліку опцій розкрийте додаткові опції

3. Оберіть в лівому меню пункт з мовами, а у правому розгорніть список мов.

 4. Перейдіть до пункту додавання мов.

5. Знайдіть українську мову та додайте її

6. Після додавання мови вона з’явиться в списку, але буде на останньому місці. Натисніть три крапки поруч із мовою та оберіть пункт, щоб перемістити мову на початок списку.

7. Результатом має бути список мов, у якому українська знаходиться на першому місці в списку.

Термін справ, які зберігаються в списку Відкриті дорівнює приблизно одному року. Справи старше одного року переміщаються автоматично в список «Історія». Нижче наведені приклади пошуку "зниклої" справи на прикладі списку Відкритих справ (даний спосіб пошуку працює також для Вхідних, Вихідних, Закритих і Архівних списків справ).

Перейдіть до списку відкритих справ, натиснувши на кнопку «Відкриті». При цьому на кнопці відображається загальна кількість справ в розділі відкритих. У нашому прикладі це 199. Далі для пошуку справи натисніть на іконку пошуку у вигляді «лінзи». У новому спливаючому віконці з'явиться панель пошуку.

В панелі пошуку спочатку натисніть кнопку очищення, щоб прибрати попередній запит, якщо він раніше був використаний.

Вбийте в потрібне поле пошуку запит повністю або його частину. У разі, якщо вбивається частина елемента пошуку (наприклад частина ВІН-коду або частина Прізвища), то потрібно обмежити цей елемент символом зірочка * спочатку і в кінці. Наприклад, так:

  • *TEST* : частина номера справи ( TEST4, 4TEST, 4TEST4)
  • *L01234* : частина VIN-кода (000000L0123400000, 00000000000L01234, L0123400000000000)
  • *ванов* : частина прізвища (Іванов, Вановсбкий, Коливанов)

Звертайте увагу, що ви вбиваєте елемент пошуку в правильну клітинку. Тобто що ВІН код вбитий в осередок ВІН коду, а не в осередок номера справи. Або що прізвище вбито в осередок прізвище, а не в осередок імені. Нижче показаний приклад пошуку і результат.

 

 

Якщо потрібного поля немає в списку для пошуку, то подивіться в настройках відображення стовпців, можливо потрібний стовпчик вимкнений.

Справи старше одного року переміщаються автоматично в список «Історія». Для пошуку справ у списку «Історія», а також в разі, якщо Вам не вдалося відшукати справу в інших списках, обов'язково вкажіть інтервал дат створення справи.

 

 

 

Перед використанням пошуку не забувайте натиснути кнопку «Очистити всі поля» щоб прибрати попередній запит.

Після знайдення справи потрібно відновити справу з Історії у Відкриті або завантажити документи зі справи. Для цього натисніть на три крапки в кінці справи.
Після відновлення (розархівування) справа зникне з Історії та переміститься у Відкриті.

Справи в списку можна сортувати по стовпчику.

Одне натискання на заголовок стовпчика сортує список по зростанню, повторне натискання сортує в зворотню сторону. Визначте стовпець, який потрібно впорядкувати і натисніть на його заголовок одні раз або два рази. Наприклад, для сортування за датою Зміни (останнього редагування) справи - натискаємо на відповідний стовпчик.

Якщо потрібного стовпчика немає в списку, то подивіться в настройках, можливо він вимкнений/прихований.

У разі необхідності можна самому відключити (приховати) непотрібні стовпчики.
Для цього натисніть на іконку налаштування відображення у вигляді "книжечки" у правому кутку (в кінці заголовку таблиці).
Залишіть галочки навпроти назви тих стовпчиків, які потрібно відобразити в списку справ.
Далі клікніть мишкою "мимо" списка налаштувань. Тобто на список справ, що видно на задньому фоні.

 

 

Зверніть увагу, що кожен список має свої налаштування і може мати різні стовпчики. Наприклад, можна відображати різні стовпці в списках "Вхідні" та "Відкриті".

Вартість робіт, фарбування, ціни запчастин можуть бути відключені в настройках калькуляції. Ця настройка ніяк не впливає на режим попереднього перегляду калькуляції в ході опису пошкоджень (в Qapter).

Наприклад, щоб включити відображення вартості робіт в калькуляції - потрібно у відповідному випадаючому меню вибрати опцію «Показувати». Те ж саме стосується і вартості фарбування або запчастин.

Звертаємо увагу, що якщо в справі не встановлена вартість нормо-години (НГ), то калькуляція буде без вартості робіт незалежно від налаштувань на цій сторінці.

Якщо ви забули встановити НГ і встановили їх безпосередньо перед розрахунком - перевірте стан меню, що випадає, щоб воно було в стані «Показувати». Після цього можна розрахувати калькуляцію вже з наявністю робіт.

Щоб відправити справу, перейдіть всередині справи на вкладку «Резюме», натисніть на іконку з трьома крапками вгорі праворуч, та оберіть пункт відправки.

Після натискання на пункт відправки справи, з'явиться панель, де потрібно вказати одержувача і вибрати що саме підлягає відправці.

У прикладі показаний пошук Персони по логіну. Для пошуку одержувача вбийте логін (або ім'я одержувача). Під час набору тексту, у разі співпідпадання, буде відображуватись поточний перелік знайдених результатів. У прикладі показаний пошук по частині логіна: "ppd*". Результатом пошуку є список всіх користувачів, логін яких містить літери "ppd".

Знайдіть у списку потрібний логін і натисніть мишкою на відповідний рядок. Якщо для пошуку ви скопіювали логін повністю, та вставили його, то навіть в цьому разі відбудеться пошук та цей логін з'явиться, як результат пошуку.

В будь-якому випадку необхідно мишкою натиснути на результат пошуку (навіть якщо ви вставили логін повністю)

Після натискання мишкою на потрібний рядок - одержувач автоматично повністю впишеться в поле одержувача для відправки. Вкажіть які калькуляції або вкладення слід відправити разом зі справою і натисніть кнопку відправки.

Також справу можна відправити прямо зі списку всіх справ. Для цього перейдіть в список Відкритих справ і натисніть на три крапки з правого боку навпроти справи, та оберіть пункт відправки справи в списку.

 

Якщо ви бачите пустий екран замість попереднього перегляду, то це може бути тому, що всередині справи десь є неприпустимий символ (у прізвищі, в вулиці або назві компанії). Потрібно знайти цей символ і видалити, або замінити на допустимий.

Також причиною пустого екрану можуть бути де-які дані, що були введені користувачем у пошкодженнях. Як правило це НСП. Якщо ви впевнені, що у справі відсутні неприпустимі символи, але екран пустий - зателефонуйте у технічну підтримку Audatex.

Для отримання цін на попередній період, безпосередньо перед підрахунком, на вкладці «Калькуляція» виберіть у спадному меню відповідну доступну базу даних. При цьому, існує можливість вибору мови калькуляції, якщо обрана база даних підтримує цю мову. Налаштування дати розрахунку і мови калькуляції виконується на вкладці «Калькуляція» в спадному меню «База даних» і меню «Мова».

Якщо в налаштуваннях підрахунку встановити тільки попередню дату, але не вибрати базу даних, то калькуляція буде виконана з поточними цінами.

Звертаємо увагу на такі моменти:

  • для виведення остаточної калькуляції російською мовою, в меню перемикання мови потрібно вибрати пункт «Українська / Російська» і «Базу даних» з міткою RUS.
  • якщо база даних з міткою RUS не буде обрана, та буде обраний пункт «Українська / Російська», то калькуляція буде виведена українською мовою.
  • якщо не буде обрана жодна з баз даних (порожній рядок) і вибрана мова «Українська / Російська», то калькуляція буде сформована з поточними цінами та українською мовою.
  • якщо буде вибрана мова «Німецька», то калькуляція буде на німецькій мові не залежно від обраної бази (порожній рядок / RUS / UKR)
  • обрана база даних за попередній період може мати похибку в часі, в залежності від поточної марки автомобіля, в цьому випадку виберіть інший сусідній період.

У режимі попереднього перегляду калькуляції спрацьовує база даних, що була обрана на сторінці налаштувань.

Отримати вартість відновлювального ремонту в остаточній калькуляції на попередню дату можна ТІЛЬКИ натиснувши на кнопку «Розрахувати» на вкладці «Калькуляція»

У режимі попереднього перегляду калькуляції і в режимі перегляду вартості однієї деталі, при описі пошкоджень, обрана база буде працювати тільки, якщо натиснути на знак дискети, зберігши обрану базу на сторінці налаштувань калькуляції. А потім обов'язково зробити хоча б один розрахунок з обраною базою. Якщо установки не були збережені і не виконати хоча б один розрахунок - буде працювати база, яка була до того, як ви увійшли на сторінку налаштувань калькуляції.

Щоб в підсумковій калькуляції, вгорі праворуч, стояла дата, яка потрібна - її потрібно встановити вручну у відповідному полі.
Якщо просто вибрати базу даних, але не вказати ніяку дату, то дата в калькуляції буде поточна, а ціни від обраної бази.

Якщо тільки вказати попередню дату, але не вибрати базу даних, то в калькуляції буде зазначена дата, але ціни будуть від поточної бази даних, а не від тієї дати, яку ви вибрали.

При додаванні дати вручну вона буде відображатися в калькуляції після підрахунку з символом зірочки *. При цьому зберігати сторінку не потрібно.

На попередньому перегляду калькуляції при описі пошкоджень дата встановлена вручну може не відображатися.

Дата, що ставиться вручну очищується кожного разу після оновлення сторінки (підрахунок, покидання сторінки, оновлення сторінки, зберігання даних дискеткою на сторінці)

Всередині, в тексті калькуляції може відобразитися дата бази даних, яка була застосована.
Дата бази даних, яка при цьому відображена може не збігатися в точності з датою бази, яка була збережена вручну в меню баз даних.
Це пов'язано з тим, що поновлення викладаються не щодня, а в міру їх появи.

У контрольному листі буде відображена як поточна дата, так і дата встановлена користувачем вручну.

Для того, щоб роздрукувати калькуляцію або будь-яку іншу форму вихідного документа спочатку потрібно обов'язково виконати опис пошкоджень і натиснути кнопку розрахунку.

Якщо калькуляцію не підрахували, то вивести на друк її не можна. При цьому не потрібно плутати підрахунок і попередній перегляд калькуляції. Це різні речі.


Після підрахунку, для виведення на друк, спочатку потрібно сформувати документ в PDF форматі. Для швидкого формування PDF документа, в якому буде тільки калькуляція, на вкладці «Калькуляція» натисніть на іконку навпроти потрібної підрахованої калькуляції.

Після цього буде сформовано PDF документ для завантаження. Якщо іконку друку PDF не видно, то потрібно прокрутити сторінку вбік, щоб було її видно.

Для формування інших документів натисніть на іконку формування PDF документа вгорі праворуч.

Відкриється нове вікно. У випадаючому меню виберіть, який вихідний документ ви хочете сформувати.

Натисніть кнопку «Створити звіт в PDF». Створений документ можна зберегти собі на комп'ютері або роздрукувати.

 

Так. Але з деякими нюансами. Приклад обліку наведено нижче.

За один сеанс введення пошкоджень * (робота в Qapter) можна виконати нескінченну кількість попередніх переглядів, і це буде прирівнюватися до одного натиснення на кнопку підрахунку.

* Сеанс введення ушкоджень - період часу, який починається після запуску вікна введення пошкоджень і закінчується з виходом з цього режиму.

Схема обліку підрахунків в режимі попереднього перегляду. Як і раніше в рамках однієї унікальної калькуляції користувач може виконати 10 перерахунків протягом 30 календарних днів. При цьому 30 календарних днів вважаються з моменту першого попереднього перегляду або першого натискання на підрахунок при тарифі за калькуляцію або з моменту створення справи при тарифі комплексний.

Розглянемо на прикладі. Користувач створив справу, визначив транспортний засіб, ввів вартості нормочасов. Після відкриття вікна введення ушкоджень (Qapter) були обрані підтип, варіанти оснащення, деталі автомобіля і способи впливу на них (ремонт, фарбування, заміна і т.д.).

У розпорядженні користувача все ще 10 перерахунків. Користувач відкрив закладку "Попередній перегляд" і переглянув результат калькуляції. (Залишилося 9 перерахунків: 10 мінус один попередній перегляд в даному сеансі введення ушкоджень).

Не виходячи з вікна вибору ушкоджень (не закриваючи Qapter), користувач змінив спосіб ремонту, додав кілька позицій і ще раз відкрив закладку "Попередній перегляд", після чого ще кілька разів додавав і коригував характер пошкодження (як і раніше в розпорядженні 9 перерахунків).

Не виходячи з вікна введення ушкоджень, користувач змінив дод. коди і відкрив закладку "Попередній перегляд" (як і раніше в розпорядженні 9 перерахунків).

Користувач закрив вікно вибору пошкоджень і натиснув кнопку "Підрахунок". (Залишилося 8 перерахунків). Користувач переглянув результат підрахунку, але все-таки щось не влаштовує. Користувач ще раз зайшов у вікно введення ушкоджень (почався новий сеанс). Потім, користувач вніс зміни в характер пошкоджень і натиснув на закладку "Попередній перегляд".

Залишилося 7 перерахунків: 10 (було) - 1 (попередній перегляд за перший сеанс) -1 (натискання на підрахунок) -1 (попередній перегляд за другий сеанс) = 7 (залишилося). І так далі.

Попередній перегляд вартості однієї деталі або її каталожного номера не тарифікується.

Помилка 0020 пов'язана з тим, що для даної моделі база даних по файлу графіки більш нової версії, ніж база даних з цінами. Іншими словами оновлення графіки вийшло раніше, ніж інші дані для цього подтітпа. Виберіть інший підтип, з меншою цифрою або іншу базу даних для підрахунку. Оберіть іншіий підтип або іншу базу даних.

Помилка 0010 пов'язана з тим, що у поточній базі даних відсутній обраний ТЗ. Оберіть іншу базу даних.

Для усунення помилки зверніться до нас в офіс, в відділ техпідтримки по телефону +380 44 364 58 66

Напишіть лист на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у вільній формі із зазначенням вашого логіна, найменування організації та контактними даними (телефон / email). Пароль буде висланий вам поштою на адресу, вказану вами раніше в анкеті.

Є кілька способів дій для зміни облікових даних.

1) Для зміни тільки свого пароля перейдіть за цим посиланням:
https://www.cee.audatex.net/membermanager 
Зайдіть зі своїм поточним чинним логіном і паролем.
Далі треба натиснути «Змінити мій пароль», ввести поточний пароль, двічі ввести новий пароль і натиснути кнопку «Зберегти»

Вимоги до паролю:

  • - має містити лише латинські (англійські) букви та цифри без інших знаків
  • - довжина 12-16 символів
  • - має містити хочаб одну цифру
  • - має містити хочаб одну велику літеру
  • - має містити хочаб одну маленьку літеру
  • - заборонено використовувати підряд два однакових символа

Приклади коректного паролю: Pas1234567OK, VeVaBravo456axd

2) Для зміни своїх будь-яких інших даних (логіна, емейла, контактної особи і т.п.) відправити окремий запит до нас.

При відправці запиту обов'язково вказуйте свій логін для якого робляться зміни.

Заявку можна відправити наступним способом: по емейлу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (також рекомендується при втраті логіна або пароля)

 Напишіть запит у вільній формі з проханням змінити дані. Вкажіть в зрозумілому вигляді що замінити і на що. Наприклад зробіть табличку зі стовпчиками «старі дані» і «нові дані».

Такий запит повинен обов'язково бути відправлений від вас з емейла, який зареєстрований на ваш обліковий запис, який ви хочете змінити.

 Якщо ви не маєте доступу до того емейла, який вказаний в профілі вашого облікового запису, то запит також можна відправити і з будь-якого іншого емейла.

В цьому випадку його потрібно оформити у вигляді офіційної заяви на ім'я директора Audatex на фірмовому вашому бланку +печатка +підпис. Відсканувати і надіслати по емейлу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Будь ласка враховуйте наступну інформацію при використанні наступних моделей китайських виробників.

№ форм. новий Примітка Марка Модель
GW09 * GREAT WALL M4 (M4) 5 дв АПП 1.5l '12-'16 /CHN/
HVH6 * GREAT WALL-HAVAL H6 / Hover H6 (CHB021) 5 дв АПП 1.5-2.4l '11-'16 /CHN/
RW03 * MG Motors-ROEWE (SAIC) 350 (S161/AP11) 4х дв седан 1.5l 01/10-'16 /CHN/
RW05 * MG Motors-ROEWE (SAIC) 550 (W261/IP21) 4х дв седан 1.8l 05/09-'16 /CHN/
GL05   GEELY Emgrand 7/EC7/EC7-RV (FE-1/FE-2) 4х дв SD/5дв HB 07/09-

При пошуку потрібних моделей зверніть увагу на різницю в назві правильного виробника при виборі в списку виробників (тільки тоді з'явиться можливість вибрати потрібну модель). Для спрощення вашого пошуку всі виробники максимально адаптовані до українських назв імпортерів, хоча в роздруківці рахунку на ремонт буде вказана ТМ, яка використовується безпосередньо в Китаї (наприклад: замість GREAT WALL буде відображатися завжди HAVAL для моделі HVH6 "H6 / Hover H6", і для моделей MG 350, 550 буде завжди відображатись виробник ROEWE).
 
* / CHN / - особливо звертаємо вашого увагу на можливі невідповідності для моделей, що імпортуються в Україну, тому як моделі були виключно розроблені на підставі даних для ринку Китаю / відмітка CHN кінці назви моделей /, але не є адаптованими для споживання на інших ринках світу, тобто містять виключно внутрішні дані (каталожні номери і т.п. характерні для цієї країни). На противагу модель GL05 GEELY Emgrand 7 повністю відповідає даним українського імпортера китайських автомобілів (використовуються ті ж каталоги / ч, нормо-години робіт на зняття установки вузлів і агрегатів і т.д.).

AUTOonline

Найпростіший спосіб – заповнити заявку на сайті (реєстраційна форма). За деякий час наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.

Є 2 варіанти публікації транспортних засобів на платформі для продажу і оцінки:

1) Якщо Ви не є користувачем АВТОонлайн і Ви плануєте користуватися послугою на постійній основі - Зареєструйтеся в системі.

Після укладення договору Вам буде присвоєно логін і пароль доступу в систему для публікації транспортних засобів.

2) Якщо Ви приватна особа і плануєте здійснити разову операцію - зверніться до менеджера АВТОонлайн або заповніть онлайн заявку на публікацію транспортного засобу на платформі.

Переглядати об'єкти на платформі можуть тільки зареєстровані користувачі АВТОонлайн, після оплати реєстрації та укладання договору.

Контакти

ТОВ «Аудатекс Україна»

UNIT.City
вул. Дорогожицька 3, корпус B10, 6-й поверх
04119, Київ, Україна

04119, Київ, а/с -150

Тел. +380 44 364 5865
axua@audatex.ua

Увійти в AudaNet