Цей сайт використовує кукі

Ми використовуємо файли кукі, невеликий фрагмент даних, які браузер зберігає у вигляді тимчасових файлів для наступних запитів до сайту. За замовчуванням кукі дозволені. Натискаючи «Дозволити кукі», ви погоджуєтеся з тим, що ми можемо встановити файли кукі у вашому браузері. Технічні файли кукі необхідні для базової функціональності сервісів Audatex.

Питання - Відповідь

Перед початком роботи - обов'язково ознайомтесь з часто вживаними питаннями з приводу продуктів і послуг компанії.

Загальні питання:

Для того щоб стати користувачем послуг компанії Аудатекс, необхідно заповнити реєстраційну форму та дочекатися відповіді відповідального фахівця.

Приклади типових договорів з компанією Audatex:

Документи для оплати Ви можете знайти в клієнтській зоні в розділі "Документи" використовуючи свій логін і пароль.

Qapter

Старі файли графіки (на зразок модель 1403) не підтримують переміщення в ремонтну зону з сторінки навігації ТЗ, тому слід використовувати дерево зон для вибору / пошуку необхідної ремонтної зони.

Також слід бути уважними при завданні стандартних позицій, контролюючи результат введення в систему, обробку деталі програмою, в останньому листі розрахунку не повинно бути позицій # XXXX F (F - помилка введення користувачем в програму, як приклад: для 4х дверний версії намагаємося поставити омивач заднього скла, доступний тільки для 3х і 5ти дверний версії ТЗ).

AudaNet

Щоб виставити правильну мову виберіть в Internet Explorer виберіть у меню "Сервіс" -> "Властивості оглядача" -> закладка "Загальні" -> кнопка "Мови".


Якщо в списку немає пункту мови "Український", його необхідно додати (натисніть кнопку "Додати").

Якщо він є, але не у верхній частині списку, його необхідно підняти і дати найвищий пріоритет (Використовуючи кнопки "Вгору" та "Вниз").

Термін справ, які зберігаються в списку Відкриті дорівнює приблизно одному року. Справи старше одного року переміщаються автоматично в список «Історія». Нижче наведені приклади пошуку "зниклої" справи на прикладі списку Відкритих справ (даний спосіб пошуку працює також для Вхідних, Вихідних, Закритих і Архівних списків справ).

Перейдіть до списку відкритих справ, натиснувши на кнопку «Відкриті». При цьому на кнопці відображається загальна кількість справ в розділі відкритих. У нашому прикладі це 156. Далі для пошуку справи натисніть на іконку пошуку у вигляді «лінзи». Збоку, праворуч з'явиться панель пошуку.

В панелі пошуку спочатку натисніть кнопку очищення, щоб прибрати попередній запит, якщо він раніше був використаний.

Вбийте в потрібне поле пошуку запит повністю або його частину. У разі, якщо вбивається частина елемента пошуку (наприклад частина ВІН-коду або частина Прізвища), то потрібно обмежити цей елемент символом зірочка * спочатку і в кінці. Наприклад, так:

  • *TEST* : частина номера справи ( TEST4, 4TEST, 4TEST4)
  • *L01234* : частина VIN-кода (000000L0123400000, 00000000000L01234, L0123400000000000)
  • *ванов* : частина прізвища (Іванов, Вановсбкий, Коливанов)

Звертайте увагу, що ви вбиваєте елемент пошуку в правильну клітинку. Тобто що ВІН код вбитий в осередок ВІН коду, а не в осередок номера справи. Або що прізвище вбито в осередок прізвище, а не в осередок імені. Нижче показаний приклад пошуку і результат.

Якщо потрібного поля немає в списку для пошуку, то подивіться в настройках відображення стовпців, можливо потрібний стовпчик вимкнений.

Справи старше одного року переміщаються автоматично в список «Історія». Для пошуку справ у списку «Історія», а також в разі, якщо Вам не вдалося відшукати справу в інших списках, обов'язково вкажіть інтервал дат створення справи.

Перед використанням пошуку не забувайте натиснути кнопку «Очистити всі поля» щоб прибрати попередній запит.

Справи в списку можна сортувати по стовпчику.

Одне натискання на заголовок стовпчика сортує список по зростанню, повторне натискання сортує в зворотню сторону. Визначте стовпець, який потрібно впорядкувати і натисніть на його заголовок одні раз або два рази. Наприклад, для сортування за датою створення натискаємо на відповідний стовпчик.

Якщо потрібного стовпчика немає в списку, то подивіться в настройках, можливо він вимкнений/прихований.

У разі необхідності можна самому відключити/приховати непотрібні стовпчики.
Для цього натисніть на іконку налаштування відображення у вигляді "шестерінки" у верхньому лівому кутку.
Залишіть галочки навпроти назви тих стовпчиків, які потрібно відобразити в списку справ.
Далі натискаємо "Ок".

Зверніть увагу, що кожен список має свою настройку і може мати різні стовпчики. Наприклад, можна відображати різні стовпці в списках "Вхідні" та "Відкриті".

Вартість робіт, фарбування, ціни запчастин можуть бути відключені в настройках калькуляції. Ця настройка ніяк не впливає на режим попереднього перегляду калькуляції в ході опису пошкоджень (в Qapter).

Наприклад, щоб включити відображення вартості робіт в калькуляції - потрібно у відповідному випадаючому меню вибрати опцію «Включити». Те ж саме стосується і вартості фарбування або запчастин.

Звертаємо увагу, що якщо в справі не встановлена вартість нормо-години (НГ), то калькуляція буде без вартості робіт незалежно від налаштувань на цій сторінці.

Якщо ви забули встановити НГ і встановили їх безпосередньо перед розрахунком - перевірте стан меню, що випадає, щоб воно було в стані «Включити». Після цього можна розрахувати калькуляцію вже з наявністю робіт.

Щоб відправити справу, перейдіть всередині справи на вкладку «Резюме» і натисніть на іконку відправки вгорі праворуч.

Після натискання на іконку відправки справи, з'явиться панель, де потрібно вказати одержувача і вибрати що саме підлягає відправці. Перед пошуком рекомендується вказати, кого потрібно шукати Організацію або Персону. Поставте радіоточку в потрібне місце.

У прикладі показаний пошук Персони. Для пошуку одержувача в адресній книзі натисніть кнопку пошуку і вбийте логін або ім'я одержувача. Або частину логіна / імені, завершивши рядок символом зірочка *. Натисніть Пошук і ви отримаєте список користувачів, які збіглися з вашим запитом. У прикладі показаний пошук по частині логіна: "exp*". Результатом пошуку є список всіх користувачів, логін яких починається на літери "exp" (ExpertSumy, exppertalex, expert01).

Знайдіть у списку потрібну людину і натисніть мишкою на відповідний рядок.

Логін автоматично впишеться в рядок для відправки. Вкажіть які калькуляції або вкладення слід відправити разом зі справою і натисніть кнопку відправки.

Також справу можна відправити прямо зі списку всіх справ. Для цього перейдіть в список Відкритих справ і натисніть на іконку відправки справи в списку.

Якщо в рядку немає цих іконок, то потрібно включити їх відображення в настройках. Для цього активуйте в налаштуваннях стовпець «Дії».

Як активувати/відобразити стовпці читайте в інструкції пункт "Як приховати / показати стовпчики в списку справ?"

Якщо ви бачите пустий екран замість попереднього перегляду, то це може бути тому, що всередині справи десь є неприпустимий символ (у прізвищі, в вулиці або назві компанії). Потрібно знайти цей символ і видалити, або замінити на допустимий.

Також причиною пустого екрану можуть бути де-які дані, що були введені користувачем у пошкодженнях. Як правило це НСП. Якщо ви впевнені, що у справі відсутні неприпустимі символи, але екран пустий - зателефонуйте у технічну підтримку Audatex.


На поточний момент відомі такі неприпустимі (проблемні) символи:

  • " - похилі лапки, які були скопійовані з Ворда або Екселя (лапки можна застосовувати за умови, що вони були набрані безпосередньо у справі з клавіатури)
  • ’ - похилий апостроф, який був скопійований з Ворда або екселя (апостроф можна застосовувати за умови, що він був набраний безпосередньо у справі з клавіатури - на англійській розкладці на букві "Є")
  • < - одинарна ліва кутова дужка (знак менше)
  • > - одинарна права кутова дужка (знак більше)
  • « - подвійна ліва кутова дужка (може бути скопійована з Ворда або Ексель)
  • » - подвійна права кутова дужка (може бути скопійована з Ворда або Ексель)
  • — - широке тире (може бути скопійовано з Ворда або Ексель)

Для отримання цін на попередній період, безпосередньо перед підрахунком, на вкладці «Калькуляція» виберіть у спадному меню відповідну доступну базу даних. При цьому, існує можливість вибору мови калькуляції, якщо обрана база даних підтримує цю мову. Налаштування дати розрахунку і мови калькуляції виконується на вкладці «Калькуляція» в випадаючому меню «База даних» і меню «Мова».

Якщо в налаштуваннях підрахунку встановити тільки попередню дату, але не вибрати базу даних, то калькуляція буде виконана з поточними цінами.

Звертаємо увагу на такі моменти:

  • для виведення остаточної калькуляції російською мовою, в меню перемикання мови потрібно вибрати пункт «Українська / Російська» і «Базу даних» з міткою RUS.
  • якщо база даних з міткою RUS не буде обрано та буде обраний пункт «Українська / Російська», то калькуляція буде виведена українською мовою.
  • якщо не буде обрана жодна з баз даних (порожній рядок) і вибрана мова «Українська / Російська», то калькуляція буде сформована з поточними цінами та українською мовою.
  • якщо буде вибрана мова «Німецька», то калькуляція буде на німецькій мові не залежно від обраної бази (порожній рядок / RUS / UKR)
  • обрана база даних за попередній період може мати похибку в часі, в залежності від поточної марки автомобіля, в цьому випадку виберіть інший сусідній період.

У режимі попереднього перегляду калькуляції працює база даних, яка обрана на сторінці налаштувань. 

Отримати в остаточній калькуляції вартість відновлювального ремонту на попередню дату можна ТІЛЬКИ натиснувши на кнопку «Розрахувати» на вкладці «Калькуляція»! 

У режимі попереднього перегляду калькуляції і в режимі перегляду вартості однієї деталі, при описі пошкоджень, обрана база буде працювати тільки, якщо натиснути на знак дискети, зберігши обрану базу на сторінці налаштувань калькуляції. А потім обов'язково зробити хоча б один розрахунок з обраною базою. Якщо установки не були збережені і не виконати хоча б один розрахунок - буде працювати база, яка була до того, як ви увійшли на сторінку налаштувань калькуляції.

Щоб в підсумковій калькуляції, вгорі праворуч, стояла дата, яка потрібна - її потрібно встановити вручну у відповідному полі.
Якщо просто вибрати базу даних, але не вказати ніяку дату, то дата в калькуляції буде поточна, а ціни від обраної бази.

Якщо тільки вказати попередню дату, але не вибрати базу даних, то в калькуляції буде зазначена дата, але ціни будуть від поточної бази даних, а не від тієї дати, яку ви вибрали.

При додаванні дати вручну вона буде відображатися в калькуляції з символом зірочки *.

Всередині, в тексті калькуляції може відобразитися дата бази даних, яка була застосована.
Дата бази даних, яка при цьому відображена може не збігатися в точності з датою бази, яка була збережена вручну в меню баз даних.
Це пов'язано з тим, що поновлення викладаються не щодня, а в міру їх появи.

У контрольному листі буде видна як поточна дата, так і дата встановлена користувачем вручну.

Для того, щоб роздрукувати калькуляцію або будь-яку іншу форму вихідного документа спочатку потрібно обов'язково виконати опис пошкоджень і натиснути кнопку розрахунку. Якщо калькуляція не підрахували, то вивести на друк її не можна. При цьому не потрібно плутати підрахунок і попередній перегляд калькуляції. Це різні речі.


Для виведення на друк спочатку потрібно сформувати документ в PDF форматі. Для швидкого формування PDF документа, в якому буде тільки калькуляція, на вкладці «Калькуляція» натисніть на іконку навпроти потрібної підрахованої калькуляції. Після цього відразу відкриється нове вікно з калькуляцією.

Для формування інших документів (Повний звіт, Частковий звіт, Акт огляду та ін.), Перейдіть на вкладку «Резюме справи» і натисніть на іконку формування PDF документа вгорі праворуч.

Відкриється нове вікно. У випадаючому меню виберіть, який вихідний документ ви хочете сформувати. Це може бути Тільки калькуляція, або Звіт експерта, або інший доступний вид документа.

Натисніть кнопку «Створити звіт в PDF». Створений документ можна зберегти собі на комп'ютері або роздрукувати.

Так виглядає сформований PDF для калькуляції.

Так може виглядати сформований PDF для акта огляду.

Так. Але з деякими нюансами. Приклад обліку наведено нижче.

За один сеанс введення пошкоджень * (робота в Qapter) можна виконати нескінченну кількість попередніх переглядів, і це буде прирівнюватися до одного натиснення на кнопку підрахунку.

* Сеанс введення ушкоджень - період часу, який починається після запуску вікна введення пошкоджень і закінчується з виходом з цього режиму.

Схема обліку підрахунків в режимі попереднього перегляду. Як і раніше в рамках однієї унікальної калькуляції користувач може виконати 10 перерахунків протягом 30 календарних днів. При цьому 30 календарних днів вважаються з моменту першого попереднього перегляду або першого натискання на підрахунок при тарифі за калькуляцію або з моменту створення справи при тарифі комплексний.

Розглянемо на прикладі. Користувач створив справу, визначив транспортний засіб, ввів вартості нормочасов. Після відкриття вікна введення ушкоджень (Qapter) були обрані підтип, варіанти оснащення, деталі автомобіля і способи впливу на них (ремонт, фарбування, заміна і т.д.).

У розпорядженні користувача все ще 10 перерахунків. Користувач відкрив закладку "Попередній перегляд" і переглянув результат калькуляції. (Залишилося 9 перерахунків: 10 мінус один попередній перегляд в даному сеансі введення ушкоджень).

Не виходячи з вікна вибору ушкоджень (не закриваючи Qapter), користувач змінив спосіб ремонту, додав кілька позицій і ще раз відкрив закладку "Попередній перегляд", після чого ще кілька разів додавав і коригував характер пошкодження (як і раніше в розпорядженні 9 перерахунків).

Не виходячи з вікна введення ушкоджень, користувач змінив дод. коди і відкрив закладку "Попередній перегляд" (як і раніше в розпорядженні 9 перерахунків).

Користувач закрив вікно вибору пошкоджень і натиснув кнопку "Підрахунок". (Залишилося 8 перерахунків). Користувач переглянув результат підрахунку, але все-таки щось не влаштовує. Користувач ще раз зайшов у вікно введення ушкоджень (почався новий сеанс). Потім, користувач вніс зміни в характер пошкоджень і натиснув на закладку "Попередній перегляд".

Залишилося 7 перерахунків: 10 (було) - 1 (попередній перегляд за перший сеанс) -1 (натискання на підрахунок) -1 (попередній перегляд за другий сеанс) = 7 (залишилося). І так далі.

Попередній перегляд вартості однієї деталі або її каталожного номера не тарифікується.

Помилка пов'язана з тим, що для даної моделі база даних по файлу графіки більш нової версії, ніж база даних з цінами. Іншими словами оновлення графіки вийшло раніше, ніж інші дані для цього подтітпа. Виберіть інший підтип, з меншою цифрою або іншу базу даних для підрахунку. Оберіть іншіий підтип або іншу базу даних.

Для усунення помилки зверніться до нас в офіс, в відділ техпідтримки по телефону +380 44 364 58 66

Напишіть лист на електронну скриньку у вільній формі із зазначенням вашого логіна, найменування організації та контактними даними (телефон / email). Пароль буде висланий вам поштою на адресу, вказану вами раніше в анкеті.

Є кілька способів дій для зміни облікових даних.

1) Для зміни тільки свого пароля перейдіть за цим посиланням:
https://www.cee.audatex.net/membermanager 
Зайдіть зі своїм поточним чинним логіном і паролем.
Далі треба натиснути «Змінити мій пароль», ввести поточний пароль, двічі ввести новий пароль і натиснути кнопку «Зберегти»:

2) Для зміни своїх будь-яких інших даних (логіна, емейла, контактної особи і т.п.) відправити окремий запит до нас.

При відправці запиту обов'язково вказуйте свій логін для якого робляться зміни.

Заявку можна відправити наступним способом: по емейлу (також рекомендується при втраті логіна або пароля)

 Напишіть запит у вільній формі з проханням змінити дані. Вкажіть в зрозумілому вигляді що замінити і на що. Наприклад зробіть табличку зі стовпчиками «старі дані» і «нові дані».

Такий запит повинен обов'язково бути відправлений від вас з емейла, який зареєстрований на ваш обліковий запис, який ви хочете змінити.

 Якщо ви не маєте доступу до того емейла, який вказаний в профілі вашого облікового запису, то запит також можна відправити і з будь-якого іншого емейла.

В цьому випадку його потрібно оформити у вигляді офіційної заяви на ім'я директора Audatex на фірмовому вашому бланку +печатка +підпис. Відсканувати і надіслати по емейлу.

Будь ласка враховуйте наступну інформацію при використанні наступних моделей китайських виробників.

№ форм. новий Примітка Марка Модель
GW09 * GREAT WALL M4 (M4) 5 дв АПП 1.5l '12-'16 /CHN/
HVH6 * GREAT WALL-HAVAL H6 / Hover H6 (CHB021) 5 дв АПП 1.5-2.4l '11-'16 /CHN/
RW03 * MG Motors-ROEWE (SAIC) 350 (S161/AP11) 4х дв седан 1.5l 01/10-'16 /CHN/
RW05 * MG Motors-ROEWE (SAIC) 550 (W261/IP21) 4х дв седан 1.8l 05/09-'16 /CHN/
GL05   GEELY Emgrand 7/EC7/EC7-RV (FE-1/FE-2) 4х дв SD/5дв HB 07/09-

При пошуку потрібних моделей зверніть увагу на різницю в назві правильного виробника при виборі в списку виробників (тільки тоді з'явиться можливість вибрати потрібну модель). Для спрощення вашого пошуку всі виробники максимально адаптовані до українських назв імпортерів, хоча в роздруківці рахунку на ремонт буде вказана ТМ, яка використовується безпосередньо в Китаї (наприклад: замість GREAT WALL буде відображатися завжди HAVAL для моделі HVH6 "H6 / Hover H6", і для моделей MG 350, 550 буде завжди відображатись виробник ROEWE).
 
* / CHN / - особливо звертаємо вашого увагу на можливі невідповідності для моделей, що імпортуються в Україну, тому як моделі були виключно розроблені на підставі даних для ринку Китаю / відмітка CHN кінці назви моделей /, але не є адаптованими для споживання на інших ринках світу, тобто містять виключно внутрішні дані (каталожні номери і т.п. характерні для цієї країни). На противагу модель GL05 GEELY Emgrand 7 повністю відповідає даним українського імпортера китайських автомобілів (використовуються ті ж каталоги / ч, нормо-години робіт на зняття установки вузлів і агрегатів і т.д.).

AUTOonline

Самый простой способ - заполнить заявку на сайте. Через некоторое время наш менеджер свяжется с вами для уточнения деталей.

Є 2 варіанти публікації транспортних засобів на платформі для продажу і оцінки:

1) Якщо Ви не є користувачем АВТОонлайн і Ви плануєте користуватися послугою на постійній основі - Зареєструйтеся в системі.

Після укладення договору Вам буде присвоєно логін і пароль доступу в систему для публікації транспортних засобів.

2) Якщо Ви приватна особа і плануєте здійснити разову операцію - зверніться до менеджера АВТОонлайн або заповніть онлайн заявку на публікацію транспортного засобу на платформі.

Переглядати об'єкти на платформі можуть тільки зареєстровані користувачі АВТОонлайн, після оплати реєстрації та укладання договору.

Контакти

ТОВ «Аудатэкс Україна»

UNIT.City
вул. Дорогожицька 3, корпус B10, 6-й поверх
04119, Київ, Україна

04119, Київ, а/с -150

Тел. +380 44 364 5865
axua@audatex.ua