Online допомога

У режимі Онлайн допомоги ми будемо бачити ваш монітор і керувати вашою мишкою і клавіатурою, а ви будете просто дивитися, як ваш комп'ютер "сам" налаштовує програму Audatex або усуває проблему. Підключення відбувається через інтерфейс програми TeamViewer.

Для встановлення підключення необхідно зробити наступне:

1. Запустіть файл TeamViewerQS_uk.exe клікнувши на синю кнопку.

 

Якщо з'явиться вікно, що блокує запуск програми від вашого брандмауера або антивіруса, натисніть "Дозволити", "Виконати" або "Розблокувати".
Якщо у Вас немає можливості запустити TeamViewerQS_uk.exe файл, скачайте його в .ZIP архіві, натиснувши на сіру кнопку:
- Зайдіть в папку, куди ви зберегли файл TeamViewerQS_uk.ZIP і распакуйте його.
- Знайдіть файл TeamViewerQS_uk.exe і запустіть його.
- Якщо з'явиться вікно, що блокує запуск програми від вашого брандмауера або антивіруса, натисніть  "Дозволити""Виконати" або "Розблокувати".

2. Після старту програми ви побачите наступне вікно з полями Ваш ID і Пароль

TeamViewer

Якщо з'явиться вікно, що блокує запуск програми від вашого брандмауера або антивіруса, натисніть  "Дозволити""Виконати" або "Розблокувати".

3. Зв'яжіться з технічною підтримкою компанії Аудатекс

+380 44 586 5275 для подальшого підключення

Контакти

ТОВ «Аудатэкс Україна»

Бізнес-центр «Чайки Плаза», Україна, 08130, м. Київ, Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинский р-н, вул. Соборна, 1-Б, 4-й поверх

Тел. +380 44 586 5270
axua@audatex.ua